Uk My First Vlog || Flight men Sath kon aya 😲
ADVERTISEMENT
Comments 100
genaro.chavarría:
Meri b asma k sath hi shadi hui the or mere husband b abroa…
More Like This
1:22:17
girlies day & going crazy in primark!!! | september diaries
People and blogs
1.0k
0
23:12
Moving Into My Own Condo: Furniture Hunting, Unboxing & Condo Tour | Sela Guia
People and blogs
762
0
1:01:49
Will I Get My Spark Back?|| Maintenance| Weekly Vlog| Motherhood
People and blogs
3.3k
0
12:45
INDIA AAKE KAHAN RAHENGE ? 20 SAAL AUSTRALIA MEIN RAHNE KE BAAD
People and blogs
3.3k
0
27:20
We haven't told you this yet (important news)
People and blogs
3.0k
0
40:47
a cosy september vlog 🍂 autumn shopping, rainy day recipes & make up routine
People and blogs
2.7k
0
44:45
Walt Disney World Vlog | Day 1 | UK Travel Day | Port Orleans Riverside | August 2026 | Adam Hattan
People and blogs
2.0k
0
16:18
GET READY WITH ME to Host a Girls Night! (Chaotic Prep)
People and blogs
1.9k
0
You've reached the end
Meri b asma k sath hi shadi hui the or mere husband b abroad Hain Allah pak mere liye b asani paida kry me b chli jaon husband k pas
جو مرد عورت کی عزت کرے ، وہ دنیا کا سب سے اچھا مرد ھے ،
Ustani G kapray change Kar layn😅
Esa husband ALLAH sab ko de Ameen Summa Ameen ❤❤❤
یا اللہ پاک ہمیں اتنا کامیاب کر دے کہ ہم تیری راہ میں خرچ کریں اور غریبوں کی مدد کریں امین ثم امین
Asma kpray to cheng krlo 3 din Sy Wohi dress pehny hoy hn
Ye suit ab change b krlen 4vlog ho gay ab is ma
باجی ماشاءاللہ آ پ اور ذیشان بھائی بہت پیارے لگا رہے ہو اللہ تعالیٰ آ پ دنوں کو سلامت رکھے خوشیوں میں
بہت پیاری جوڑی ہیں اللہ ہمیشہ سلامت رکھے آمین
Next morning b hogai pr ustani ny ye suit ni utara Wah ustani Wah
4:33😅😂Pakistan main bhi eggs 🍳 py expiry date Hoti hai agr Achi jagah sy liya ho Tu 😅😂
ماشاءاللہ بسم اللّٰہ الرحمٰن الرحیم اللھم صلی علیٰ سید المرسلین 🌹 اللھم صلی علیٰ محمد و آل محمد و عجل فرجھم اجمعین 🤲🏻 واللہ خیر الرازقین والشمس وضحھا والشمس وضحھا والشمس وضحھا بسم اللّٰہ ماشاءاللہ لاقوۃ الاباللہ 🤲🏻🌹🕊️💚❤❤️🥂🍫😘
Aap bht samajhdaar ho asma allah aap dono.ko.hamesha khush rakhain aameen
Asma dress change kar k Vlog start karty, esa lag raha abhi tak travel hi kar rahy hain... 4th Vlog in this same dress... 😮
🤲🤲ماشاءاللہ ماشاءاللہ ہم لوگ بھی بہت خوش ہو گئے ہیں اپ اپنے شوہر کے پاس گئی ہے ❤️❤️
Sis bht khushi hoti h bhai ko or apko ikhty doh kr khush rhen
She's so adorable, sensible and responsible and positive girl i have ever seen ❤
Sahi qabu kia hwa h ustani g ne
Khush rahy haters ko ignor kary logon ka kam buoonkna
بین ہم بھی کشمیری ہیں کشمیر کے لوگ ماشاءاللہ بہت ہی اچھی ہیں