Back Home in America 🇺🇸 | Back to School, Unpacking & Shopping After Dubai! 🏡🎒
ADVERTISEMENT
Comments 100
courtneyatlas82:
Dear sis ap boht piyara bolti h allah ap DONO ki Jodi salam…
More Like This
13:11
JENtly living: grocery day + home upgrades | Jen Barangan
People and blogs
1.5k
100
47:10
week in my life | going on a solo date, dy family sunday & decluttering
People and blogs
1.6k
100
43:20
Lazy days in my life: Hair|shein|res life💕
People and blogs
2.6k
93
45:40
VLOG: Our boy is 6 months😀 || Sunday kos ||Photoshoot gone so wrong || Party and play || Work
People and blogs
1.6k
0
1:37:37
Weekly vlog/yapping/full body day @ gym/ cooking/ hair maintenance/ first hiking experience & more🤍
People and blogs
1.4k
100
30:05
Unfiltered days in my life EP: 11 | SOUTH AFRICAN YOUTUBER
People and blogs
5.2k
100
31:32
spend the day with me 🙂↕️💕 | solo day, visiting my family + my first 2026 advent calendar 🎅🏼 ad
People and blogs
306
0
21:01
a solo day together, manifestation, new hobbies + lots of gooood food
People and blogs
651
26
You've reached the end
Dear sis ap boht piyara bolti h allah ap DONO ki Jodi salamt rakhe ameen
Arzoo you are very lucky... you have a supportive husband like Usman
MashaAllah stunning couple.❤ Allah aap ko buri nazar ❤sy bachai
Arzoo you're soo beautiful masallah but if you cut your nails little small then your hand look more beautiful 😊and also pray.
Finally vlog aa gaya 🎉
Mashallah bohat achi family hai or khas Tor par AP Kai husband AP ki har bat ko sonte or samajte Hain hamesha dino khush rahain ameen sumaameen
خوش رہیں آباد رہیں آمین
Mashallah api nice Vlog Allha mujy b kamyab kary ameen agr koi Oman vlog dhkna pasend karta ha to mein video zaroor dhky thanks you 😊
Welcome back home …loved seeing your old space back 💕
Nice vlog , liked the way usman bhai always takes a part and communicate nicely with viewers
❤Mashallah api ap ki daughter buhat buhat cute hai 😊😊😊😊
Ur daughter is so adorable
Sare pakistani log ik jesa Nahe hy wafadar usman bahe tou alak insan hy Allah app dono ko khush raki
Apke byte Aayt bht Masom hy Masha Allah ❤Allah pak bht achy nseb kry Apky donk bcho k Ameen Sum Ameen
Yes patan to patan hota hay great
ماشاءالله تبارك الرحمن ❤
Ma she Allah humsha kyush reha ameen ameen ❤
Urooj Bhai ny kaha gana nhi 😂😂sweet
MashaAllah 🥰 apna ghr ka sukon or khushi dono he zbrdst hota hai Allah nzrebd sy buchye ameeen sum ameeeen
MashaaAllah ap dono bht ache se sare rishto ka faraz poora krti hen