AI TEAM KE SEGAMAT RIDE RXZ !!! GIVEWAY 2 BIJI MOTOR
ADVERTISEMENT
Comments 100
angela_rodriguez:
Kalau arep cameraman tak pelik ya screentime ecah byk HAHAH…
More Like This
0:26
kreatif!! sepeda nya bisa di gass 😱 #sepedadrag #shorts
Autos and Vehicles
13.7k
16
0:26
The gig is up🚛😳 #DroppNHook #TheTruckersTrap #Trucker #18Wheeler #SemiTruck
Autos and Vehicles
3.5k
0
1:13
Tesla Cybercab Is Finally on the Streets! 🤯🤖
Autos and Vehicles
0
100
2:41
#trending
Autos and Vehicles
15.5k
18
24:51
The Wheel Fell Off Our Salvage AMG
Autos and Vehicles
9.2k
100
0:32
Biker Owns Up To His Mistake
Autos and Vehicles
9.8k
32
0:25
They don’t realize how good they are 🤞
Autos and Vehicles
61.1k
100
56:37
Building a 1000HP Engine For The DDE Integra! (Supercar Killer)
Autos and Vehicles
14.4k
100
You've reached the end
Kalau arep cameraman tak pelik ya screentime ecah byk HAHAHAHAHAHA siap pakej zoom muka ecah 🤣🤣🤣
arep ni dri ct capisyah erh bukn main zoom in ecah erhh.. crush ke tu 🫣
Kami nakkan ship ecah ngan arep next! 🤣
Tunglah ada rxz 😭
Screen time pling banyak ecah ek hahahah
Arep suka record icah snyp2 ehh
UWEEKKKKK BEST BYK SCREENTIME ECAH HEHEHE 🤪
okay dari video ni kita dah tahu siapa fav arep 🫠
Terbaik ek madkhan org first yg g kat aina piqa jatuh tu huhuhu
Duo siti jadi fav cmeraman dlm diam
Comel lah duo Siti Rina dan aisyah 😂😊
Rasanya tak ada lagi sejarah cameraman couple dengan talent,so interesting 🤔😝
comel duo siti ,best sangat lah ai team ni persahabatan bset sangat seronok sangat bonding ai team
Aisyah..cantiknya😊
screen time duo siti menyalaaa
Alhamdulillah, wujud lagi channel ni ye. Aku harap sangat kalau Alieff Irfan buat mini vlog kat sini kalau ada event berkaitan dengan Ai Team
Waaa jauh madkhan berlari nak tolong aina & piqa jatuh.. 👏🏻
TQ Arep selalu record EcahKu... Love sgt... my crush & favorite girl 🥰
Cameraman ni favoritism la .... Muka sama naik ni 😅
ECAH SUMPA CANTIK GILER